Naruto & Naruto Shippuuden

Tak.Właśnie. Dobrze widzisz. Naruto. I co ty na to? Zainteresowany? A może nie? Hahahaha
Tego jeszcze tu nie było i chyba czas to zmienić. Pierwszy raz ogladałam Naruto X lat temu gdy zawitał na polskim kanale. To własie moje pierwsze anime... no nie liczac pokemonów za dzieciaka.... pamietam dobrze jak czekałam na pierwszy odcinek, wiedziełam juz, że mi sie spodoba hahahah takie przeczucie. Ale nie sadziłam, że zajdzie to tak daleko. w telewizji odcinki skonczyły się na 104 wiec już nie miałam co ogladać ale za jakis czas dowiedziałam sie, że to nie koniec ze są następne i znowu po długiej przerwie weszłam w świat shinobi. Nie jestem żadnym psychofanem ale moim osobistym zdaniem to anime i tak jest zajebiste! Haahhah
Zamierzam zrobić serię wpisów na temat tego anime. Począwszy od Naruto az po Zabuzę. postaram sie ogarnąć wszystkich zmaczacych bohaterów.
Krótko o tym anime? 
Jest to opowieść o shinobich z 5 ukrytych wiosek, których zadaniem jest ochrona swoich najważniejszych wartosci i stawanie sie coraz silniejszymi. Głównym bohaterem jest Naruto Uzumaki. Z poczatku jest on fajtlapą ale dzieki swojej ciężkiej pracy wzbija sie na szczyt.  Z począdku samotny zdobywa przyjaciół i wielką siłe.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kakashi Hatake & Guy

Kirepapa

Sekai ichi Hatsokoi